Om oss

Välj vår kompetens inom inköp

Om Inköpsbyrån

Inköpsbyrån grundades för att få företag att växa genom optimerade lösningar för inköp och logistik. Vi har mångårig bakgrund som inköpskonsulter mot företag i alla branscher, med mänger av lyckade case att blicka tillbaka på. Vårt mål är att ta vara på våra kunders befintliga kompetens och vässa inköpsprocesserna ytterligare. På så vis effektiviserar vi verksamheten, kapar kostnader och höjer lönsamheten. Allt för att så smidigt och kostnadseffektivt som möjligt ta företag till nästa nivå.

Beprövade lösningar
Genom att ta hjälp av oss tar ni del av vår långa erfarenhet inom inköp och logistik. Det innebär beprövade strategier som anpassas efter varje enskild kund, beroende på behov här och nu – såväl som i framtiden.

Vi tror på transparens i allt från uppsättning av mål och kalkylering till implementering och uppföljning. Överblickbara resultat står i centrum och vi vet att vår metod faktiskt fungerar. Vår kompetens svarar mot de reella utmaningar som företag i alla storlekar står inför, oavsett om det gäller inköp, logistik, rekrytering eller bemanning.

Lägre kostnader

Genom att optimera befintliga inköpsprocesser kapar vi kostnader utan onödiga investeringar och tidskrävande systembyten.

Bättre kundvård

Att effektivisera inköp och logistik innebär inte bara lägre kostnader, utan också nöjdare kunder som kan ta del av era varor eller tjänster till konkurrenskraftiga priser.

Högre lönsamhet

Sammantaget ger våra specialiserade lösningar för inköp högre lönsamhet, utan att ni behöver hålla dyr kompetens inom er organisation. 

Välj vår kompetens inom inköp

Kontakta oss idag!